Spöket Laban på besök.

Nu är jag hungrig och trött.
Jag har varit helt slut idag, har sovit dåligt för jag har haft besök av ett spöke inatt.

Vaknade vid 3 inatt av en jääävla smäll i mitt rum.
En IKEA LACK-hylla, en stor fotoram, en tavellist och lite annat som ska upp på väggarna har stått mot varandra i hörnet i rummet mot en vägg sen jag flyttade in.
Inatt så åkte allting i golvet.
Hur sjutton gick det till? Och varför hände det just INATT, när jag precis kommit hem?
Fy bubblan så skraj jag blev, "det är Laban..Laban är snäll..jag sover.."

När hjärtat och pulsen lugnat ner sig så vågade jag kika fram.
Och inget spöke syntes till och jag kunde tillslut somna om.

Idag så har jag varit så trött, "du ser så ledsen ut idag".

Så inatt ska jag sova gott, ska låta grejerna ligga kvar på golvet för min ros skull.
Alltså inte min ros(blomma), utan ro.
Haha, jag stöter ständigt på såna där skriv-problem!

Sen så måste jag VERKLIGEN börja dricka bättre.
Kaffe konsumeras för fullt under dagarna.
Jag har ett hemskt exempel på min vätskebrist, då jag kom på mig själv för någon vecka sen(dum som jag var så beättade jag det för mamma som inte blev så glad):
Under en veckas tid så glömde(?) jag vattenflaskan hemma, och på fredags-eftermiddagen så insåg jag att jag drack veckans första vattenglas.
Ajajaj!

Inte konstigt att mina läppar och min hud är så torr,
jag kan inte bara skylla på den torra luften direkt.
Skärpning!

Mindre spöken och mer vatten helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!