Lite nytt i garderoben.

Nu när jag har köpt halva Willys (nä så farligt var det inte), så tänkte jag visa lite bilder på mina senaste inköp i garderobsväg:



1-2. Vardags & fest-skor som sitter bra på foten från Skopunkten.
(ett par plastskor för en gångs skull, rynkar du på näsan mamma?)
3. Örhängen och halsband från Ur&Penn, armband från Lindex.



Ljusa jeans till våren från Dr.Denim


Efterlängtade gråa jeans från Dr.Denim


Grå-melerad kofta med axel-detaljer från Love Milly



Svart kofta med nit-detaljer från Lindex


Aprikos/röd blus/tunika från Rut m.f. (min abosluta favorit i uppdateringen)


Lackleggings från Ginatricot

Sådärja!

Kommentarer
Postat av: stina

men guud vilka saker du köpt! :) kommer be lloooooking goood! :D

2010-03-01 @ 23:36:13
Postat av: Tove L

åh vad tur jag tittade in här!

finns det en Rut m.f. och serious sally butik i umeå?! eller från vilken affär är det? älskar de kläderna och försöker hitta en butik i sthlm men går inge bra haha!

2010-03-05 @ 11:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!