Kort!

Tillbaka i verkligheten!

I söndags kväll kom jag hem till Umeå igen, efter 10 dagar i Boden.
Möttes av en välstädad lägenhet, underbart!

Tiden i hemma i Boden har varit ganska fullspäckad.
Full rulle - minst sagt.
I söndags när jag åkte till Umeå kände jag inte alls så mycket kärlek för Boden,
samtidigt som att jag inte ville åka till Umeå..det hade varit en jobbig helg, vilket nog förklarar fröken Kluven.

Jag har shoppat en hel del i Boden (och i Luleå), men jag är datorlös ännu.
Och jag blir nog det ett tag till, suck!
Men imorgon åker jag till Boden igen så!
Yep, jag var där i 10 dagar, sen kom jag hit till Umeå i 3 dagar och nu imorgon åker jag till Boden igen i en vecka!

Egentligen har jag en massa att berätta.
Men jag måste hoppa i kläderna nu och bege mig mot stan.
Sedan har jag föreläsning mellan 13-16 och efter det ska jag ut till Ersboda.
Och ikväll kommer Henke på besök.

"Full rulle" fortsätter även i Umeå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!