Jag är smittad.

Igår skulle jag berätta om allt min otur jag haft.
Men det får vänta.
För jag har väääärldens elakaste virus på min dator.
Vi har slagits hela natten och det vill verkligen inte försvinna!

Jag är supertrött och superless,
jag hatarhatarhatar det där viruset - jag ser det t.o.m!

Sen så ger jag en eloge till mig själv som trodde, eller ska vi säga hoppades, att virusprogram var någonting som följde med datorn.
Ett år utan virus program på en PC?
- ajajaj.

Fick en chock igår när jag hade fått ett mail av UMDAC(skolan data/it-service) om att de visste att jag hade ett virus på datorn, eftersom jag kopplar upp mig på skolan nät.
Och det verkade som att det inte var något bra virus heller, utan jag skulle ta bort det "OMEDELBART" och kontakta dem.
Well, finns det några bra virus egentligen?'

Så..what to do?
Kan någon trolla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!