YEHEYY!

Idag bröt jag mitt oturs-mönster en sekund..

JAG FICK VG PÅ TENTAN!
Helt underbart, sååå skönt!

Och bäst av allt: JAG FICK VG PÅ MOMENTET!

Det känns som att jag borde trippa omkring med ett leende på läpparna.
Men jag är så sjukt trött och sur på viruset i datorn.
Sitter just nu hos Henke och skriver om min läslogg som ska in imorgon.
(Suck!)
Jag vill ha min söta, lill dator, min vän!

Nu ska jag hem och inta soff-läge, ikväll är det CougarTown!
Så Anna och Nina kommer göra mig sällskap i soffan.
Jag älskar CougarTown!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi ska med börja se den serien, verkar sjukt rolig!! =) Grattis till vg:t!

2010-03-09 @ 22:32:54
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag med! grattis än en gång!

2010-03-09 @ 22:46:29
Postat av: Linda

Vad duktig du är! Kul att få bästa betyg, ger alltid lite extra motivation och energi :)

2010-03-10 @ 08:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!