Alska livet!

Vi ar pa var roadtrip och antligen ar vi framme i Negombo!
Unnade oss att aka hit en natt tidigare.
Jag ar sa less pa att sitta i en bil utan stotdampare.
Men jag har sett botaniska tradgarden, tempel, besokt Anuradphura, Kandy, vandrat upp pa berget i Sigryi, sett apor OVERALLT, vandrat bland vitkladda manniskor (idag firar vi nyar) och fascinerats av omgivningen och miljon.

Nu tar min rumpa en paus och vi njuter for fullt pa vart fina hotell som ligger precis pa stranden! Bikini!

Vi har varit pa jakt efter ol och vin men det saljs inte just nu och koper vi i baren maste vi dricka det pa hotellrummet. Igar och idag dricker man inte alkohol pa offentliga platser da man firar in det nya aret. Motsatsen till Sveriges nyarsfirande.

Det fick bli en kort uppdatering, ska leta upp mina tjejer och n j u t a .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!