Beachy

Idag har vi njutit for fullt!
Klockan 06.22 var jag pigg och tittade pa Nina och viskade "Nina, jag ar pigg!".
Nar jag sov till 8 i sondags var det verkligen sovmorgon for mig.
Far se hur lange jag kan behalla denna vana i Sverige.

Vi 4 tog oss en morgonpromenad pa stranden innan solen gjorde sig pamind.
En hund som sag ut som en kortklippt Lassie gjorde oss sallskap.
Vi ville nog alla 4 adoptera honom/henne, vilket charmtroll!
Pavag hem skulle vi gena genom ett hotell och sag att de hade en grym frukstbuffe, sa vips satt vi dar och njot av supersmarrig frukost! Det var saaa gott!

Sedan har vi legat vid poolen.
Jag har inte sovit en sekund sa jag forstar inte vart dagen har tagit vagen.
Men daremot sa syns det att jag har legat i solen. Det ar en tomat som skriver.

Innan solen sa adjo gav jag mig ut pa en springtur.
Forsta konditionstraningen pa mer an 3 veckor.
20 minuter pa en lutande strand i 30 gradig varme.
Det var skont! Harligare an vad jag hade trott.
Jag ville fortsatte langre och langre och blev lite forvanad.
Men jag ar faktiskt klok nog att forsta att man inte ska springa omkring lange i varmen, med en icke sa "glad" rygg.
Och till raga pa allt: nu har jag blasor under tarna. Det var dumt att leka baywatch och springa barfota. Men fan alltsa, det var latt vart det..

Nu ska vi leta upp nagon schysst restaurang och sedan far vi se hur kvallen blir.
Jag har hort att imorgon ar det mer "festligt" har.
Fast vi fyra ar ju en enda fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!