Djupdykning

Idag tar vi nya tag, jag ska bara gäspa färdigt först.
Sista intervjuerna, trots att jag nog egentligen har det jag behöver.
Men någonting säger mig att intervjuerna idag blir extra intressanta.
Ska dels intervjua en mulslimsk man för att få hans perspektiv på betydelselsen av kvinnornas klädsel. Det här med slöja och burka. Varför mannen har det sista ordet och varför (trots att det är dels av religiösa skäl) som männen vill täcka kvinnornas vackra ansikten.
"För att de ska inte attrahera andra" - det svaret har jag fått på alla tidigare intervjuer.

Idag biter jag nog mig extra mycket i kinden.

Kommentarer
Postat av: Boel

Det later intressant! Du far garna uppdatera sen om vad han svarade.



Vad ar intervjuerna for? Jobbar du som journalist?

2011-04-28 @ 07:48:21
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!