Elephantiiie

Aaaah nej, hela min panna haller pa att rasa!
Och jag som inte ens brande pannan?!

Nu ar jag rosaflackig och det ser hemskt ut.
Naja, tur att vi har nagra veckor kvar att branna oss pa.
Sola menar jag..

Dagen har varit lang. Jag kommer vara kortfattad, mycket kortfattad.

Vi borjade dagen med festival pa dovskolan.
Skonhetstavlingar, sockerfika och finkladda sma knottar som sprang omkring och ville visa upp sig.
Trots att vi sakert var kring 400 under samma lilla tak, var det sa tyst.
(Forutom mannen i kostym som gastade pa scenen till oss fa horande)
Nar alla de aldre barnen lekte pa garden var det sa tyst, spoklikt. Speciellt till skillnad fran de blindas skola som ar bredvid.

Slutet av arbetsdagen var vi i ett riktigt ghetto. Shit alltsa..
"Platsen som Gud glomde" - fascinerande och skrammande.
Vi testade ta taget hem, men skippade det forsta som kom da det var smockfullt. Nu menar jag inte att alla saten var upptagna, nej har hanger man ut fran dorrarna. Sisadar 4-5 stycken hangde ut fran varje dorr, helt galet!

Nu ska jag packa lite. Imorgon aker vi soderut, hemma pa lordagkvall igen.
Vi ska till en verksamhet for barn som var organisation har.
Det jag framforallt ser fram emot ar att vi ska till ett elefantbarnhem, pa safari och till na gruvor dar vi ska leta adelstenar. Sa vad vill ni ha for sten mina vanner?

Kommentarer
Postat av: ellen

en ametist tack;)

2011-04-07 @ 18:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!