Fullt normalt.

Godmorgon!
Klockan 7.30 ringde väckarklockan, jag vill vakna till i tid.
Ska vara på organisationen först 15 så jag har hela dagen på mig!

Började dagen med en iskall dusch, jag har liksom inget val.
Vi har inget varmvatten och på morgonen är det en pina. Jag tror jag längtar till vår dusch i Umeå varje morgon faktiskt.

När jag ligger här och kollar igenom aftonbladet klättrar en ödla på väggen framför mig, en ganska stor för att vara inomhus. Jag har vant mig, jag hoppar knappt till längre. Fullt normalt alltså.

Är hungrig, det slamrar i köket så det är nog dags för frukost snart.
Vad blir det idag måntro? Curry? Cocosbrödpannkakor?
Inge fil och müsli eller gröt här inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!