Gombi

Godmorgon!
Här är klockan snart halv9 och vi ska äta frukost.
Spännande att se vad det blir idag.
Jag har två favoriter:
- linsgryta som äts med bröd (iof hade jag hellre sett det som lunchmat)
- rostfralla som man doppar i ägg, sen i mjölk och sen steker man det och strör lite socker på (jag tror de kallar det för "Gombi", en indisk rätt smakar som pannkaka)

Idag tar vi en paus från vardagen i några timmar.
Vi får vara riktiga turister och lyssna på europér vid poolen.
Om en timme kommer en tuktuk och hämtar upp oss.
Åh, jag gillar det här med tuktuk tusen gånger mer än våra vita skåpbilar vi far omkring i.


Kommentarer
Postat av: stina

är det inte typ som fattiga ridare`?

2011-04-06 @ 08:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!