Love at first sight.

Idag hade vi tänkt fara till en annan ort och shoppa på ett stort köpcenter.
Men det har regnat hela dagen så vi höll oss på hemmaplan.

Vi hittade en affär som heter "Stone n' String" där det fanns sååå mycket fina smycken.
De var så fina, unika, mäktiga och ja..jag stod tillslut mellan tre och valde.
Fast jag höll alltid den ena i handen - det halsbandet som fångade mitt öga först.
Så det fick det bli. Mitt dyraste köp hittills, nästan 100 kr. Ja ojoj..
Så himla välgjort, stilrent och lite festligt men ändå vardagligt.

Jag är sååå nöjd!
Och vi konstaterade att vi verkligen måste tillbaka.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jättefint! Efter regn kommer sol, hoppas det inte dröjer så länge.

Kram mamma

2011-04-27 @ 16:17:49
Postat av: Boel

Jattefint! Alskar maffiga smycken!

2011-04-28 @ 07:49:30
URL: http://mittlivioz.blogg.se/
Postat av: Sara

MY GOOOOD SÅ FINT HALSBAND! & my god så jag gillar att läsa din blogg.. kan komma på mig själv fantisera mig bort ibland på jobbet när jag läser den!=) kraaam

2011-04-28 @ 16:26:55
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!