Maxi

Godmorgon!
Eller är det en god morgon?
Sådär, för jag har magknip.
När ska detta ge med sig då?

Idag ska jag lämna huset, så är det bara.
Jag vill till Odel och testa långklänningar.

Påtal om långklänningar, jag har inte med mig en enda hit.
Jag har med mig EN klänning och jag har haft på mig den EN gång.
På söndag är vi färdiga här i Moratuwa och flyttar vidare till Colombo för semester.
Då blir jag en riktig turist!

Inte ens mitt nyaste inköp, som jag tänkte ta med fick följa.
Denna snygging från H&M hänger hemma och väntar på mig:

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den kommer från h&m! :D Och du får ta och komma och hälsa på när du befinner dig i Boden så får du se hur vi har det i "ny"lyan :)

2011-04-27 @ 07:03:01
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack Britta! :) Och hoppas nu magknipet försvinner, uh så triiist! :/

2011-04-27 @ 09:20:06
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!