Nils x 2

Har precis kommit hem från chefen för organisationen
Efter jag skrev mitt tidigare inlägg har vi hunnit med en hel del.
Vi spelade först fotboll med barnen på gården och lite handboll.
Mitt i allt får vi ett sms som avslutas med "Vi tar det sen, ni är ju ändå här på en timme". VA?!
Det visade sig att vi skulle mötas upp hos chefen för organisationen(där vi sedan ska bo i 2 veckor) för middag och planering. Grejen var att de hade missat att berätta det för oss när de bestämde det.

Tur att det är lite "manana" här och 1 timme blev istället 1,5 timmar - 2 timmar.
Hos familjen vi bor hos är det verkligen "no stress" som gäller.

Det var skönt att träffa Jannice och Anna igen. Vi ses knappt och dagarna, någon minut här och där, max.
Vi har i stort sett planerat färdigt vår resa i Sri Lanka.
En intensiv långtripp som börjar den 10e april och är hemma den 16-17:e.
Känns stressigt med allt som ska hinnas med, jag är riktigt glad över att ha någon extra vecka här i Sri Lanka sen. Troligtvis spenderar jag mesta tiden i Colombo och lite i Kandy. Medans mamma, pappa och mormor håller tummarna så hårt att de blir blåa och hoppas att jag väljer att komma hem tidigare.

Jag längtar verkligen efter att få sova. Min rygg har värkt i två dagar nu och jag skulle såååå gärna vilja träna! Promenad eller löpning, vad som helst. Bara lite rörelse! Sängen är stenhård och vi sitter en hel del. Vem bjussar på massage när jag kommer hem? Här är inte Thailand direkt, då minst 10 massörer finns runt knuten. Och här skulle jag få massagen med kläderna på..

Imorgon ska vi "ta in" på ett hotell över dagen.
Vi ska sola och bada "lagligt" - som jag har längtat!
Jag har inte fått färg alls eftersom vi är bara inne och påklädda.
BIKINIIIII - och inte någon långkjol här inte.

Freeeescht.

Nu ska jag krypa till kojs, men jag vill inte gå på toa. Nina avskräckte mig nyss.
Nina skulle precis gå och borsta tänderna, när hon öppnar dörren utbrister hon:
"Åh Nils! Nej.. två Nissar!!"
En trött och inte alls så imponerad Britta suckar
"Men för helvete.."

Som sagt, ute i naturen - inte hos mig.
Snart har väl Nilsarna barn också..

Kommentarer
Postat av: mamma

Spännande men var rädd om dig!Hur ska du klara ryggen?

Kram mamma

2011-04-02 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!