Och så blev jag kär.

Jag älskar att Zara har börjat ha webbutik!
Men farligt också - "Du, Nina, tror du det är okej att jag beställer lite från internet?"
Nej, jag ska inte beställa, det blir krångligt.
Men den här kjolen vill jag verkligen ha!
Ser ni inte hur söt och somrig den är? Den ropar "Britta!"


Mina sista minuter innan mitt internet tar slut (vi får fylla på när vi kommer hem från vår lilla spontantripp vi drar på på fredag) spenderar jag med att drömma mig bort i Zaras webbutik med Spotify i bakgrunden. Idag var första gången jag slog igång mitt Spotify på över en vecka!
bild: zara.com

Kommentarer
Postat av: Stina

vad fin den var, zara har så mkt fina mönster!

och oj, hemmjordakokosflingor, inte illa! :)

2011-04-06 @ 22:46:09
URL: http://melerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!