Oh happy day!

Godmorgon!
Idag är det en extra bra dag!
Vi slipper ha långkjol och blus och vi slutar vid lunch.
Helst hade jag lagt mig i solen och läst en bok, meeen jag vet inte vad vår hud tycker om det. Den är inte lika rosaröd, men min haka ramlar av lite och jag vill ju ha kvar den.

Nu på morgonen ska vi till en byggnad som har både ett äldreboende och en förskola.
Smart!
De äldre kan sitta och titta på barnen som leker och tänker tillbaka på barndomen.
Vi ska titta på deras "Sportfestival", alltså barnens.

T-shirt och mjukbyxor - check!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej gumman! Hur har du det?! Väntar på en spännande uppdatering från dig!

2011-04-05 @ 12:40:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!