Sporty-spice

Hej!
Kan ni förstå att idag är det 3 veckor sen som jag lämnade Sverige?
Jag tycker jag har varit här mycket längre, men ändå inte. Konstigt.
När jag går efter gatan känns det inte så främmande längre.
Jag blir påmind om hur mycket jag uppskattar ögonkontakt. När man ser varandra i ögonen, nickar eller ler och går vidare. Som ett litet "hej".
Det har blivit mycket "hejande" idag. Jag har strosat efter gatorn och känt mig allmänt glad - och tydligen ser jag väldigt sportig ut i mina shorts, tyckte Anna. Mina gamla handbollsshorts - vem hade trott att de skulle vandra omkring i Moratuwa i Sri Lanka?
Och hallå!
Idag fyller min fina vän Sofia år!
Dvs. det är 2 år sedan vi satt på vår terass i Barcelona och åt munkar och färska jordgubbar.
Puss och grattis på dig!
uppdatering om vår roadtrip kommer, nu har jag fyllt på dongeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!