Swedish sweets

Eftersom jag har brottats med basilusker har jag missat att berätta om mitt påskbus.
Nu när jag är "frisk" igen och ovanligt sugen på godis och starkt.
Det blir svårt att blanda detta? Chilichoklad? Mm!

Påskbuset bestod av ett svensk påskägg som jag hade smugglat hit.
Tjejerna hade vid ett x antal tillfällen klagat över att de missar påskäggen i år.

När vi hade ost och vin-kväll hos Jannice och Anna på påskdagen, bad jag tjejerna blunda och vips stod det ett påskägg på bordet!
Finurligt!


ett svenskt påskägg med svenskt godis, massor med mandelägg! Mmm!

sedan blev det..

ett svenskt påskägg med sri lankesisk god som vi gav barnen här hemma.
De blev överlyckliga! (plus att vi gav dem tandtroll så det räcker och blir över)


"Next year you tell your mother to fill it with candy and hide it in the garden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!