Pannkakstårta

Ikväll blev det pannkakstårta. Smarrigt!
Jag smakade lite, men jag vågar inte utmana mag-ödet än.
Idag har jag annars bara ätit bröd. Vitt bröd och kex.
Salt är överskattat..nej fy, imorgon är jag redo.

äntligen fick jag stå vid spisen igen.
(kära feminister, det är min plats och jag älskar den)
jag vet inte om det var spisen, smeten eller stekpannan - men plättorna blev sååå fina!
inte ens första plättan blev dålig/ful, det har jag aldrig varit med om tidigare.
tårtan!
färgglad, ful, charmig, barnslig och rinnig.
Barnen var nyfikna och glada. Även farmorn och mamman stod runt bordet och fotade.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja ni hittar då på! Det ser ut som i Petsson och pannkakstårtan - fortsätt på detta sätt!

Kram mamma

2011-04-26 @ 19:54:35
Postat av: Pappa

Skönt att du mår bättre nu, för det är så långt till dig. Såg på TV att ett ambulansflyg kostar 1000000 kr.

Jag blir så glad när jag läser din blogg och ser alla fina bilder. Vilken upplevelse du förmedlar och all god mat, fantastiskt!

Sen måste jag medge att jag är stolt över det kurage du visar när du gläds över att vistas bland insekter ormar och ödlor. Sköt om dig och kom hem i fullgott skick.

Puss och kram/pappa

2011-04-26 @ 23:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!