Grattis pappsen!

Idag är ingen vanlig dag, idag har världens bästa pappa sin födelsedag.
Hurra, hurra, hurra!

Idag fyller min fina, knäppa och underbara pappa år.
Min farmor har gjort det bra och födde två av sina tre pojkar på samma dag.
Fast med ett x antal års mellanrum. Så idag fyller även min farbror Göran år.
Grattis!

Nog hade jag velat vara med i familjekören nu på morgonen och väcka pappa med sång, "kek" (som pappa kallar paket, vilket jag även också gör och folk frågar alltid vad jag menar) och en god frukost.
När Nalle hoppar upp i sängen och är så glad bara för att vi andra är glada och samlas i "hans" säng, okej Erik brukar mest se trött ut. (älskade lillebror, som jag saknar dig i din morgonrock och morgonfrilla)

Dagen till ära ska jag visa ett av pappas favorit-klipp.
Min pappa har bra humor, ganska låg humor, väldigt låg humor i vissa sällskap (jag syftar såklart inte på hans mellersta bror Martin)

Han kan sitta och skratta för sig själv under middagen för att han har sett en rolig video. Han fnissar och frustar mellan tuggorna och vi förstår ingenting, vi vill rättare sagt inte heller veta.
Han är rolig han, pappsen.

Idag hoppas jag han får spela sin hårdrock på högsta volym, eller åtmistonde någon låt. Visst mamma? Jag tycker du hade kunnat brassa på lite Bullet for my valentine nu på morgonkvisten.
Jag hoppas även att solen är framme i Boden åtmistonde, idag kan jag unna er det faktiskt.

Puss och kram på dig älskade pappa!
När jag kommer hem får kramas vi på riktigt!

Här kommer en av dina favoriter, sen 4 år tillbaka.. Grattis!


Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

kakorna är nya och finns på ica maxi :) säkert på flera ställen

2011-04-28 @ 10:53:39
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Pappa

Tack jag blir rörd över alla superlativ Förresten har du hört den här... jag tror vi får ta det lite senare. Jag måste stänga av Wolf senaste och fara och hämta farmor till födelsedagsfikat.



Puss och kram/ pappa

2011-04-28 @ 18:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!