Packad

9 dagarsveckan är färdig och jag har långledigt!
Dagarna kommer att spenderas i Umeå fram till fredag.
Sedan tar jag med mig min högra hand i Umeå: Nina.
Hon ska få uppleva Farmen, retrocafét och Bodencharm.
Kanske lite Bränna?
Middag på Susie Q?
Allt detta på 2 dagar? Well..

Jag brukar vara bra på att packa - nu är det ett kaos.
Vad packar jag till?
Ska jag ta med mig saker dit?
Ska jag bo där i höst?
Ska jag ta med mig saker hem till Boden?
Ska jag ha med mig två tomma resväskor?
Ska vi ut ikväll?
Ska jag träna där borta?
Ska jag söka ett jobb imorgon?
......

"Jag vet inte vad jag håller på med..Kaos" - konstaterade jag nyss till min mamma.
Hon förstår mig just nu. Nästan alltid.
Jag har packat i 2 timmar snart. Från och till. Datorn är roligare..
Ett litet linne där, ett par skor där, femtioelva accesoarer, någon liten väska..
Alla saker har såna olika funktioner idag.
Jag tänker inte alls logiskt.
Jag tänker: nöje, semester, middagar, bio, mys.
Jag borde tänka: mindre packning = mindre beslutångest.

Nu tackar jag för mig och ska hoppa i duschen innan jag sätter mig själv och sover framför ratten. Somnade 3.30, vaknade 6.19 och kunde inte somna om.
Jag är så himla bra på att lura mig själv att jag är pigg!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!