Skoja!

Jag finns kvar här ett tag till.
Min nya adress är och förblir gömd.
Okänd indentitet. Under ytan.

Den här är ytan, över ytan.
Svammel, skryt och..ja, svammel.
Tankar och känslor som jag delar öppet med mig.
Dålig humor. Interna skämt. Vardagsångest. Lyckorus. Resor. Drömmar.
Tveksamt att min fantastiska matlagning och alla mina snygga garderobspåfyllningar, underbara inredningskap osv dyker upp här igen.
Det har som bara..nä, det känns som bara.. Det vill sig inte.
MEN, man ska aldrig säga aldrig.
"Jag är inte den som inte är den" - sa jag en gång, men tydligen (jag vet) så heter det: "Jag är inte den som är den". Well, båda två är väl ganska förvirrande.


Anyway.
Jag menar.. vart ska ni annars kunna läsa om min fantastiska resa i Portugal?
Eller mina mysiga dagar jag ska ha i Stockholm i helgen?

Och med tanke på att jag är arbetslös än så länge och studielös (där kom den!), sååå kan jag ju egentligen börja köra bloggen på heltid!
Vad säger ni, "brunettbritta", "brissie", "brenza"?
Kanske en bakblogg? "bagarebrittan", "brittabakar", "bakamedbritta", "bullbritta"?

Eller en Bodenblogg nu när jag flyttat hit igen (där kom den också): "bodenbrittaberättar", "brittagoesbodenagain", "bodenbritta"?

Jag får suga på den där karamellen ett tag..
Eller så slutar jag "gorma" och säger tack för ikväll och så hoppas vi på något vettigare inlägg någon annan dag! (men det är bara så himla kul när man väl kommer igång)

Om ett tag får jag blåsa ut ljuset här på jobbet och gå hem för kvällen.
Himla mysigt med ljus..mindre mysigt med regn och 15 grader.

Hej med er!
//"BeslutångestBritta"

Kommentarer
Postat av: Liselott

Brenza, kör på den!

2011-08-17 @ 22:27:51
Postat av: Johanna

BRENZA! Haha, du är så jävla rolig!

2011-09-05 @ 12:54:29
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!