Suprise!

Imorgon är det dags.
"Sista" arbetspasset för detta sommarvik. 9 veckor gick kusligt fort!

19.30 tar vingarna mig och Stina till Stockholm.
Där väntar en fantastisk helg på oss som mjukstart innan våra 10 dagar i Portugal.
Jag överraskade Stina med att boka rum på Hotell Amaranten idag.
Vi förtjänar det.
Jag förtjänar det, jag har semester. Hon om någon förtjänar det, min fina vän!

Hotellfrukost, spa, gym(ja vi ska dit), renbäddat och ja..
Det stavas: u n d e r b a r t.
Är redo för att försöka hinna med allt på en dag(lördag).
Handla det sista, träffa alla, bio, middag..Nej Emilia, jag tänker inte gå ut.

Jag längtar sådär..ASMYCKET.
"Sista" natten i min säng pååå..12 dagar.
Natti!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!