Hepphepp!

Godmorgon!

Klockan sju klev jag på min 9-dagars vecka.
70 timmar, exklusive rast. Då vet ni!

Jag har ett sånt där långt och rörigt inlägg på "utkast" som jag har fifflat med.
När jag skrev det iförrgår tänkte jag: "äh..jag kanske inte borde publicera det".
När jag läste det igår tänkte jag: "oj det här var lite rörigt".
När jag läste det imorse tänkte jag: "vad sjutton menar jag?"
Alltså jag vet hur jag menar.. men alltså:
fröken Lindmark, fröken virrhöna, fröken djup.

Nåväl.
Idag är jag rödögd och hyper.
Kaffekopp nummer tre är i handen.
Har sovit dåligt inatt, igen och igen och igen..
Men av någon anledning är jag en sån som intalar mig själv att jag är pigg när jag vaknar och under dagarna. Powernaps finns inte på kartan.

Nåväl, nu tar vi tag i dagen.
Har hunnit ringa en nyvaken Nina och planera nästa vecka.
Umeå, umeå, umeå!


Kommentarer
Postat av: stina

whoop whooop!!!

kaffe <3



hoppas dyu sover bättre sern!

2011-08-01 @ 10:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!