Tänkte bara säga att..

Hej alla pigga och glada!

Pigg är jag nog egentligen inte, men glad är jag!
Klockan 4.30 ringde väckarklockan och klockan 00.44 la jag ifrån datorn.
Karaktär.
05.00 befann jag mig på jobbet och fortsatte drömma någon timme.

Tänkte bara säga att..
Om sisådär 3 timmar är min arbetsdag slut.
Om sisådär 7 timmar flyger vi till Stockholm.
Om sisådär 10 timmar checkar vi in på hotellet.
Om x antal timmar gör vi Stockholm.
Om 2 dagar flyger vi till Portugal!

Väskan är inte färdigpackad.
Biljetterna är inte utskrivna.
Pengarna är inte växlade.
Det sista är inte inhandlat.

Karaktär.

Men hallå: pass + biljett + pengar + Stina = check!
Resten är ju lite komsikomsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!