<3 mamma och pappa

Idag när jag var på stan för att köpa en tulpanbukett till farmor köpte jag en minst sagt fantastisk bukett till mamma och pappa från oss barn.
Jag fick själv vara med och kompenera den och valde maffiga, tunga och eldiga tulpaner importerade från Köpenhamn. Rött ris och ett hjärta till.
Buketten var otroligt tung, 10 tulpaner kändes som 20, vilket berodde på deras storlek.
Lite skillnad jämfört med 10-packen som säljs på ica, Buketten etc, men de funkar också såklart, tulpaner är tulpander - jag älskar alltid tulpaner.
Och jag älskar alltid mamma och pappa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Så fina blommor! Tänk vad man kan uppskatta dom där blomsterkvasterna! Jag blir lika glad varje gång, även om de är en tulpankvast ifrån ICA fö 50kr ^^



Ja, RS toppen är över men nu har vi kvar matvägran, men någon gång ska de väll vända hoppas jag! :-)

2011-02-14 @ 11:31:01
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Mamma

Tulpanerna är helt UNDERBARA!

Kram mamma

2011-02-14 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!