Dagens läxa

Inget bra träningspass idag.
Under löpningen blev jag bara hungrigare och hungrigare.
Vattnet gjorde motsats effekt och jag kände mig okoncentrerad och seg.
Efter 7 km gav jag upp och körde lite, YTTERST lite ben.
Näringsbrist? För ovanlighetenskull så kanske.
Sömnbrist? Nja, fast jag har nog en del att ta igen
Vätskebrist? Yep.

Jag är inte dum, jag vet precis hur viktigt det är med ovanstående.
Idag har jag slavrat helt enkelt och det ger inte alls bra resultat då.
Framförallt behöver jag energi för att få ut något av styrketräningen..
Och för att må bra.

Jag är helt färdig, förstår inte var min energi har tagit vägen de senaste dagarna.
Försvann den helt i Boden?
Och jag som fick så mycket positiv energi av alla jag träffade.

Kommentarer
Postat av: Stina

jag vill också träna! jäkla hals! 7 km är inte fyskam ändå.

2011-02-15 @ 21:14:41
URL: http://melerad.blogg.se/
Postat av: sara isaksson

Hade sån där dipp igår också ; / man blir jävligt sne när det sker. . sönderanalyserar nästan! jösses vilken kondition du har kvinna! Duktiga du !

2011-02-16 @ 11:19:07
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!