Farbror Spöke

Varje gång jag går i hallen blir jag påmind om farbror Spöke.
Det är inte så att han står där, utan det är Elins post som ligger på golvet utanför hennes rum som påminner mig om det.
Anledningen till att jag har lagt dem utanför hennes dörr är för att jag inte vågar öppna dörren till hennes rum efter hon berättade om det där läskiga jag skrev om.
Iof kan nog farbror Spöke öppna dörren själv om det skulle vara så att han vill komma ut och göra mig sällskap. Kanske se på "Svensk maffia" ihop ikväll?
Nä, nu ska jag gå och lägga in hennes post!
Påtal om spöken, när jag spelade Sims längtade jag efter att någon i huset skulle dö så jag skulle få "spök-simmar". Jag gick vid gravarna medvetet med mina simmar bara för att få spökena att komma fram och jag blev nog lite småskraj varje gång. Skräckfylld förtjusning skulle jag nog kalla det.
Jag spelade Sims ganska mycket förr i tiden, när Sims 2 kom blev jag överlycklig och tog upp det igen. Men efter ett tag började jag fundera vad själva poängen med spelet var och insåg att jag kom ingen vart, så jag gav upp. Eller växte upp? Fast nä det gjorde jag inte.

Kommentarer
Postat av: Ina

haha, åh, jag kommer ihåg Sims. Bästa spelet av alla förutom "Heroes 4". Såååå bra :D



Ja, jag blev helt förvånad när jag såg överkastet! Men ellos har verkligen vissa go'bitar ibland ;)

2011-02-24 @ 20:56:57
URL: http://inakarlsson.blogg.se/
Postat av: hej

Hej hej! har du provat sims 3? Man blir hooked...

2011-02-25 @ 13:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!