Fina fisken

Slängde ihop ett supergott och enkelt fiskrecept häromdagen:
Man kan i stort sett ta vad man vill, det som är gott.
Och för mig är det: BANAN, som gäller i mycket matlagning.

Detta använde jag:
  • 2 st fiskfilér
  • 1 banan
  • Broccoli
  • Wokgrönsaker
  • Curry
  • Soja
  • Paprikapulver
  • Sweetchilisås
  • 1-2 dl Matlagningsgrädde (jag tog mest mjölk däremot och det funkar bra)
  • Soja
200grader, 20 min
  1. Smörj en ugnsform och salta.
  2. På med fisken och de valda grönsakerna.
  3. Blanda sweetchili, matlagningsgrädde, curry, pulver och soja
  4. På med blandningen över fisken och krydda på extra med kryddorna!
  5. In i ugnen i ca 20 minuter - tada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!