Hurts

Jag har som ont idag på ett konstigt ställe.
Om ni tänker er som längst in i kinden, precis mellan övre och nedre käken, det är som en öm punkt där. Nästan så att den känns.
Simon som liksom jag, har spenderat hela dagen framför datorn och roat mig med låttips, löst mina världsproblem och peppat mig till att boka resan - han tror iaf att jag kan ha bitit mig.
OMÖJLIGT.
Utan såhär löd mitt svar:
"jag börjar fundera om en visdomstand har gått vilse..och hamnat lite fel"

Så nu är jag lite paranoid.
Jag har sån himla tandläkarskräck.
Sist jag var hos tandläkaren när ena visdomstanden bråkade, vägrade jag öppna munnen när han tog fram sitt monster-verktyg. Jag totalvägrade och han var tvungen att berätta exakt hur ont det skulle göra.
Ja, jag är snart 23 år, jag lovar.
Problemet är också att jag vägrar att gå här i Umeå utan ska jag till tandläkaren ska jag gå där jag går i Boden. Punkt slut.
Så nu håller vi tummarna att det bara försvinner?

Sökte på google efter någon passade bild att lägga upp här.
Men så kom det bara upp massor med läskiga bilder när jag sökte på "dentist".
Så jag kunde inte ta någon..
Fy!
Minns ni den filmen? "Tandläkaren"?
Har ni inte tandläkarskräck, så får ni det.

Kommentarer
Postat av: stina

sett psalm 241 eller vad den hettte?½ såg trailern, fy fan!

2011-02-07 @ 22:53:46
URL: http://melerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!