It's on!

Klockan 5 ringde väckarklockan efter sisådär 4 timmars sömn.
Jag var sååå trött igår, men när jag la mig i sängen kunde jag inte somna.
Det är så himla irriterande att ligga och vrida och vända på sig medans man tänker:
"5 timmar kvar.. 4,5 timmar kvar.." usch!

Halv7 avgick tåget mot Boden, jag somnade på 5 sekunder efter att ha gosat ner mig.
10.19 skulle vi vara framme i Boden, meeeen nej.
13.50 kom en trött, blek och hungrig tjej.
Jag hade inte ätit på ÅTTA TIMMAR!
Det skulle mina kompisar ha sett, jag är känd för att vara hungrig hela tiden och äta varannan, var tredje timme.
Humöret var verkligen inte på topp, huvudet värkte och i restaurangen tog de inte kort.

Vi stod någon timme i Långträsk och sedan kom det bussar och hämtade oss.
Tåget vi mötte gick sönder, såklart.

Nåja, jag är för trött och glad(över att vara hemma) för att vara sur på SJ.
Jag håller igång rätt bra, man får ta vara på tiden : )

Har hunnit handla lite presenter, baka en (gi)kladdkaka - ni måste ha det receptet!
Nu är jag hos Julia och Gabriel lever rövare, sötunge! Som jag har saknat dem!

Ska precis bege mig för att hämta mamma, fin-mamma.
Om 20 minuter kommer Fia och Maja på fika.
Sedan ska jag träna och sedan ska jag möta upp Anders på Bodensias lounge för ett glas rött och lite surr. Äntligen!

Då vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!