Joan River

Den här dagen blev inte som planerad.
Jag vet inte vad jag ska skylla på förutom mig själv.
Ingen räknastuga, däremot en kaffe med Ellen och litteraturläsning.

På någon timme ska jag packa ihop mitt pick och pack och bege mig mot IKSU.
Har haft 3 dagars vila och nu är jag mer laddad än på länge.
Håller på att slipa på min löptid och det går rätt bra faktiskt.
Det är riktigt kul när man känner av förbättringarna i flåset, knät osv.
Men jag springer mycket på vilja och envishet - vilket har sina för och nackdelar.
Jag gillar löpning mer och mer och drömmer om att någongång kunna springa på asfalt, fast jag älskar att springa på löpband då jag har fullkontroll på hastighet och distans och kan på så sätt sporra mig.
"Nästa 500m ska jag klara på.." och liknande.

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

- Joan River

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!