Leo

Fick fina allahjärtansdag-presenter (i förskott) av mamma och pappa.
Bland annat denna underbara leopardmönstrade sidenpyjamas.
Ytterligare en ny stjärn-dress att trippa omkring i hemma!
Var supertrevligt att träffa Sara ikväll. Först när jag kom in efter en timmes promenad i fuktiga -18 insåg jag hur mycket jag frös. Lyckades förfrysa högra handen lite och sedan kom huvudvärken.
Jag fryser fortfarande och är helt färdig, så jag stannade hemma ikväll i soffan med mamma.
Åt välling med mosadbanan, russin och jordnötter - (det är gott jag lovar), ni kan inte säga att det är dåligt innan ni smakat det!
Nu ska jag krypa till kojs och hör här: jag ska sova på gästsängen i tv-rummet där nere och inte i min älskade säng. Min bror och hans kompisar roar sig som vanligt med hög musik, sång och gitarrer. Jag brukar kunna slå av öronen och kunna somna ändå, men ikväll är det "lite öl och brudar" inblandat, nivån är helt plötsligt en aniiiing högre och jag vill inte vara den tråkiga storasystern som klagar. Jag har sagt till dem 2-3 ggr under alla dessa år.. Jag är världens snällaste storasyster helt enkelt. Att somna till deras upptåg har blivit en vana, fast jag saknar det inte direkt när jag är i Umeå.
Jag hoppas verkligen killarna har jobb i sommar och normala rutiner.
Fast jag kan ju drömma, när jag säger godmorgon och går till jobbet brukar de säga godnatt tillbaka och somna framför tv'n.
Gullepojkarna mina.

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vilken fiiin!!!! :)

2011-02-14 @ 17:52:35
URL: http://melerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!