Linnex?

Nu checkar jag ut från skolan och beger mig mot IKSU.
Idag har jag kommit ihåg både tabletter och att ta med mig Linnex.
Så nu jäklar!

Vad är Linnex?

LINNEX är ett mycket effektivt och kraftigt värmande liniment, för smärtlindring och uppvärmning av stela muskler. Det verkar fort och är mycket drygt.

Så fungerar det:
• Antiinflammatoriska egenskaper - tack vare salicylsyra
• Avslappnande effekt - genom Capsicin och Mentol som värmer musklerna
• Förebyggande - för att undvika sträckningar och liknande skador
• Snabb effekt - endast en eller två tunna strykningar på det aktuella området ger effekt
• Lätt att använda - behöver ej masseras in
• Snabbverkande
• Unik långtidsverkan


info och bild: rbsportline.se


Kommentarer
Postat av: Julia

Jo, det var ju inte mycket kalorier, men tydligen mycket socker och därav dåligt vid viktnedgång har jag hört?! Men förjävla goda! :-P Hade gärna smaskat på en sån till mellis! Ska nog köpa en efter pumpen ikväll ;-)

2011-02-08 @ 16:06:43
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!