Lördag!

Godmorgon!
"Vad länge sen det var som jag åt frukost med er" - ja, det är mysigt att vara hemma.
Sitter just nu i träningskläder med en kopp kaffe funderar på om jag ska träna eller inte.
Mitt knä gjorde sig påmind imorse och jag funderar på en vilodag.
Det har gått ovanligt bra i veckan att löpträna och jag har kunnat sänka min tid på milen.
Så jag blir peppad och vilodag känns tråkigt, men kanske vettigt.
Klockan 12 kommer syster och jesper hit på köttsoppa.
Klockan 14 är det våffellunch hos Susanne med Hanna och Anne.
Så nu hoppar jag ur träningskläderna och kilar ner på stan en snabbis istället.
Nej jag ska inte shoppa, jag ska låna böcker.
Poppislöpbanden som tydligen säljer som smör..
Är det bara jag som tycker dessa ser så rackliga ut?
bild: intersport.se

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack, och det är sant det du säger. :)



Nej, det är inte bara du som tycker det, och dom är även rackliga. Tyvärr! :/ Ha en bra Lördag!

2011-02-12 @ 11:06:20
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!