Lördagssnygg

Kvällens outfit består av träningskläder, täckbyxor och träningsskor.
Inte den lilla svarta och ett par pumps.
Jag och Sara ska ta en promenad, vilket jag ser fram emot, trots kylan.
Var otroligt, och nu menar jag O T R O L I G T länge sedan vi umgicks.
Jag har tackat nej till de festliga förslagen, jag är inte sugen, trots att jag är på hemmaplan och brukar uppskatta att gå ut här. Seriöst!
Senare ikväll ska jag antingen gå förbi Julia och Simon och säga hej(då) eller gå förbi tjejerna som slår strikar på bowlingen.
ELLER gå hem och gosa ner mig i soffan med mamma och pappa.
Jag önskar verkligen jag hade en, eller kanske två extra dagar här!
Men nix, imorgon bär det mot Umeå igen.

Kommentarer
Postat av: Maya

Tjosan.

Härlig blogg. Jag var i Colombokrokarna men bodde i Nivasapora. Det är underbart där och det kommer säkert vara mycke finare väder då du åker. Nu då jag var var det regn nästan varje dag, men det var underbart ändå. Mycket mysigt folk, alla har ett fett stort leende på läpparna, rika som fattiga. Du kommer få det fett bra. Jag tror faktiskt närmare bestämt att du åker då det är högsäsong! Så solskyddsfaktor i mängder! ha det fett bra!

2011-02-12 @ 19:48:07
URL: http://mayanilsson.bubbleroom.se
Postat av: Mari

Tack!



Jag ska kolla upp om jag hittar receptet. Vet att jag skrivit ner det någonstans. Återkommer :)

2011-02-12 @ 22:24:44
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!