Om jag kunde trolla

Åh, skit!
Två helger i rad när jag ska ha fått finbesök har det blivit inställt.
Förra helgen skulle Stina komma, men hon blev dundersjuk. Stackarn har fått bronkit och nej hon är ingen rökare, hon har bara otur. (Hoppas du har det toppellitoppen nu i Amsterdam!!)

Denna helg skulle Fialotta komma hit, men hon har så himla ont och det blir inte bättre.
I onsdags rykte hennes halsmandlar och det har bara blivit värre och värre.
Imorse vaknade jag av ett sms där det stod att det inte är bättre. Usch!
Jag önskar jag kunde trolla bort allt det onda.
Mamma fyller år på fredag så min första tanke imorse var att komma hem.
Men vi har skola på fredag till tidigast 12 och det blir så himla sent då..
Tur att vi har bokat in afterwork på Costas på fredag och att det är en superstor inflyttningsfest som vi har peppat inför i månader på lördag!
Ni ska veta att jag vill ha er här och mamma, jag vill vara där.
Du får grattiskramar sen. Kom hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!