Schlött

Har suttit och storlipat tilll Spårlöst och tröstätit min supergoda kladdkaka.
Jag vet inte, men jag tror jag gråter mer än de på tv'n.
Har en riktig slösöndag i soffan, men jag har faktiskt städat köket och sedan ska jag ta tag i resten av lägenheten.. "Söndagsnöje".
Fast först ska jag se färdigt Grease, sedan vill jag se SALT och The Ghostwriter.
Sådeså.

Igår var det fest och det var riktigt kul, förfesten var supertrevlig och utgången också.
Idag får, eller rättare sagt: BÖR, jag inte träna.
Det är inte så att jag är bakis, men nog är jag lite sliten och soffan är sååå skön idag.
nya örhängen från Gina kvällen till ära.

Kommentarer
Postat av: stina

snyyyygga!!!

2011-02-06 @ 21:58:10
URL: http://melerad.blogg.se/
Postat av: sara isaksson

Fan så snygg outfit!! & sminket! ramade in ögonen fint! ang min matlagnng: i'm still alive hehe! Den var inte sådär suupergod men för mig som har svårt med quinoan osv så fick den mig att tycka att quinoan funkade faktiskt!=) så det var stort haha

2011-02-07 @ 11:06:56
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!