Shorts?!

Jag och Nina satt igår och planerade avresedatum till Sri Lanka.
Nu är datum bestämt, jag bokar nog biljetterna ikväll.
Det närmar sig, verkligen!

Påtal om Sri Lanka, det är varmt där - "no really?!"
Vi har en "dresscode" när vi är på organisationen.
Shortsen måste sluta nedanför knäna och armarna bör vara täckta till armbågarna tror jag och högt upp i halsen. Ja, vi kommer att svettas ihjäl. Tänk om vi måste ha sockar i skorna?!
Men nåja, det löser sig.
Det jag kom på var att jag behöver ett par träningsshorts.
På Nike's hem sida får man bestämma färg själv. Jag vill ha ett par rosa!
Sen ramlade jag in på sportamore.se och där fann jag dessa nedsatta till 99:-
"SLUT!" - stod det nedanför.
Skit också..ta bort den varan då!
bild: sportamore.se

Min fråga är: vart mer finns det fina shorts?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!