Skitskitskit

Usch jag är sååå sur och irriterad.
Ringde mamma för att prata av mig och sedan lugnade jag ner mig.
Jag kom ett tag till stadiet "nu gråter jag snart", och jag konstaterade att mamma kan inte hjälpa mig, eller jo, som hon sa "nej det kan jag inte man det kan vara skönt att prata lite".
Klockan 9.30-10.00 skulle vi ha tid med termin 1.
Klockan 8.50 hade han tydligen släppt dem och sagt att det var frivilligt att stanna.
Så vi möts av folk som kommer och går och vi fattar ingenting.
Kanske 30st tappra studenter hade väntat.
Vi måste dela ut minst 60st enkäter och vi fick lite black out.
Vår handledare är hemma, läraren var borta och dessa fantastiska personer som hade väntat på oss fick helt enkelt gå, det kändes surt.
Jag önskar vi hade gått in och förklarat situationen bättre, men det var sån kaos.
Åhhh..Så dumt!

Nu har vi slumpat om till en ny klass och jag sitter på skolan och försöker få tag i läraren.
På måndag borde vi verkligen få ut enkäten!
Jag var mentalt förberedd för att få klart det här idag och ta helg.
Men det här ska inte få förstöra min helg.. Ellen ska ringa när som helst och jag ska avreagera mig lite till innan lunchen med Nina.
Det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Nina

Om du inte redan visste... :)



http://forum.macworld.se/topic/99750-blogga-med-iphonen/

2011-02-05 @ 19:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!