The Kid

Jag och Anna har käkat thailändskt.
Hon gjorde kyckling i kokosmjölk med rödcurry och jag gjorde padthai med cashew.
Vi är rätt bra på att stå och dona i köket och filosofera över livet.
Middag och efterrätt framför "The Kid".
Åh, den var verkligen bra.
Tung, tragisk, frustrerande, sorglig, vacker, fin och med lite ljusglimtar.
Jag har blundat, svurit, gråtit lite, skrattat och suckat.
Se den!
ingredienserna till en snabb (fusk) pad thai.
Tada!
stekt banan med kanel, lite sirap, mörkchoklad och cashew.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fan vad gott det ser ut, allt du lagar ser ut att vara smaskens! Du får mer än gärna bjuda mig på middag ;).

2011-02-04 @ 20:26:29
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!