Trainie

Ikväll ligger jag i soffan med gott samvete.
Efter shopping och ärenden på stan väntade en föreläsning mellan 13-16 om "Innehållsanalyser" - det var precis så intressant som det låter.
Sedan spinnade jag och Nina iväg till IKSU.
Idag har jag ont i mitt vänstra knä, i insidan.
Jag som är så glad över att ha reparerat det högra knäts utsida (/"!(%/("!%)
Men, jag var klok nog och klev av när det blev jävligt.
Tror att det är överansträngning, så imorgon låter jag löpbandet vila.
Spinning kanske? Kanske får med mig Nina på Zumba?

Det här träningslinnet i vitt köpte jag på H&M idag.
Men, nu när jag ser de andra färgerna blir jag osäker.
Fast å andra sidan kan jag se riktigt blek ut i de andra färgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!