Idag är jag svag.

Idag har varit en inte så bra dag, eller jo, men ändå inte.
Virrade omkring på NUS (Umeå Universitetssjukhus) i en evighet.
Kort sagt: p-sprutan ryker och det känns lite lustigt, men det är bara att gilla läget.
Annars mådde kroppen bra, inga cystor gömde sig i mig!
Eller bra och bra, knät mår verkligen inte bra idag.
Jag har slarvat med min kur, sååå dumt.
Träningen i söndags gick toppen, igår gick det tungt och idag gjorde det ont.
Jag var så dum som trodde att jag kunde skippa tabletterna, eller typ "så viktigt är det nog inte"..Skärpning!
Sedan mår inte magen så bra heller.
Idag bakades det scones här hemma och ännu en gång mådde jag dåligt efteråt.
Och nej, jag åt inte femtioelva och efter 2-3 timmar borde man kunna träna och inte fortfarande må dåligt. Men tydligen..inge mer bakpulver här inte.
Äh, kroppen kanske inte är helt på topp och dagen har varit lite dålig.
Efter läkarbesöket var jag helt färdig och tom.
Jag gillade inte läkaren och blev mer och mer "rädd".
Socialkompetens är bra att ha.
Nåja, dagen är över och jag får sova snart.
Imorgon är en ny dag, en fullspäckad bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har inte heller lärt mig något om kamerans inställningar ÄN, och ändå har jag haft kameran i snart 1 år, jag är sämst på att försöka lära mig något ;)

2011-02-02 @ 10:28:38
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!