Kvällens tv.

Ändrade planer och ändrade planer och..nudå?
Jag sitter i träningskläder och är nysprungen.
Det var en rent sagt förjävlig springtur på löpbandet - utan hörlurar och det gick inte att byta kanal så jag såg på kanal 9 heeela 11-12 kilometrarna. Jag pausade för att dricka ibland och sträcka ut musklerna, jag är inte helt galen.

Vet ni vad jag såg på?
"Inside the actors studio" - vilket var rätt intressant då de intervjuade Hilary Swank.
Hon är fantastisk på många sätt. Jag säger bara: "Million dollar baby" och "P.S I love you"
Nu måste jag se Amelia!
och
"Top Gear" - en brittisk motorserie. Och ett tag var jag helt inne i det.
Kör Corvette ZR1 istället för Audi R8 V10 - ifall ni har funderar kring detta.

Nog hade jag kanske hellre sett ett topmodel-avsnitt, ett criminal minds, oprah, dr phil, masterchef.. you name it. Och haft ljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!