Då vet ni.

Vad hände igår?
Ja, jag skulle skriva ett godnattpuss-inlägg som jag så fint kallade det men det fick jag inte, för att någon skulle se om jag kunde "hålla mig".
Hålla mig? Haha, ja det är ju inte så svårt.

Annars då?
Jag sprang en mil på "dålig" tid, huvudsaken var att klara milen denna gång.. Sedan var det mys och hemmagjord (mjölkfri) kanelglass med äpplen och "smulor" i ugn framför tv'n.

Idag är det fredag och jag är ledig!
Jag vaknade till en skrikande Madonna med "Like a prayer" klockan 06.25, då jag råkat ha volymen alldeles för högt på klockradion. Jag blev livrädd!
Trots att jag är ledig ska jag ska pallra mig till skolan ändå, måste fixa ett dokument som ligger kvar på en skoldator och inte på min mail där den borde ligga. Suck!

Egentligen skulle Stina komma hit i helgen men hon är sjukis.
Sååå himla typiskt!
Tur att det kommer fler helger : )
Krya på dig!


Kommentarer
Postat av: Stina

jag vet men det värmer i min hals med blåbärssoppandu ordnade åt mig.

2011-02-18 @ 20:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!