Fullmoon

Jag kommer ha träningsvärk i armarna imorgon, har säkert pratat med Ellen i 4 timmar i telefonen idag. Vi la på efter 2 timmars filosoferande för ett tag sen.
Statisk träning, förstår ni.
Världens bästa Ellen, vilken tur vi har som orkar med varandra.

Klockan är snart 2 och jag har preeecis krypt ner i sängen.
Det blev en bra kväll ändå, tiden har gått fort och jag ville som inte sova.
NU vill jag sova.
Jag har grus i ögonen, spagetti till ben och min mun envisas med att gäspa.
Det är fullmåne ute, hoppas den inte stör min skönhetssömn allt för mycket.
Den har en tendens att göra det och vet ni varför?
(det är inte varulven som stör mig utan tydligen någonting annat)
bild från spreadshirt
(älskar detta tryck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!