Lördagen

Jag har överlevt helgen, men igår var det soffläge för hela slanten.
Vart inte allt för många timmars sömn natten till söndag.
Jag agerade mästerkock klockan 3-4 på natten och det var galet. Gångra Per Moberg med 100 plus att mitt kök såg ut som en Picasso-målning efteråt.
Sedan råkade jag ha igång väckarklockan på mobilen, som ligger i min jacka i hallen - klockan 9 går alarmet igång och ja
Lördagskvällen var supertrevlig: 30-årsfirande och sedan utgång.
Jag var rätt vårig i en ny topp från BikBok.
Sen så invigde jag ett par svarta jeans med skinndetaljer som jag bokstavligen ÅLADE in i på golvet för att få på mig. "Det ska gå" - och det gick och efter ett tag satt de bra. Man måste bara ge det en chans..Eller? Tänk vad man går igenom för ett par (jävla) byxor. Varför känns det som att killar sällan, eller rättare sagt aldrig, ligger och ålar på golvet för att få på sig ett par byxor?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nå, vad söt du är :) Jag är verkligen glad att jag hittat denna människa att dela mitt liv med, och att det klickar så himla bra!

2011-02-21 @ 20:36:22
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Sara

Hade kunnat döda för dina lår Britta.. Really.

2011-02-22 @ 08:21:29
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!