Desperate

Nuuu varvar jag ner.
Klockan halv7 ringde klockan och klockan halv9 var jag iväg och halv8 entrar jag dörren igen.
  • 9.00 optiker - hon kände igen mig trots att det var ett år sen jag var där (för första gången). Vi kommer som bra överens, så hon frågade om jag hade bråttom, vilket jag inte hade. Så vips satt vi där och pratade om ja, lite allt möjligt och testade lite annat än bara linskoll. Hon är verkligen superhärlig!
  • Ärenden.
  • 10.30-17.30 - grupparbete, förberdelser och seminarium. ("blä")
  • 17.30-18.50 IKSU. Mitt knä klarar knappt en halvmil helt plötsligt. Seriöst, jag gifter mig med sjukgymnasten om han kan trolla till det..
  • Handla, duscha och..Nu ska jag sätta igång med maten och invänta Anna.
Jag trippar omkring i min älskade aprikosfärgade plyschdress.
Det är min signatur. Nina tänker alltid på mig när hon ser mjukisdressar, "du är som en desperate housewife".

Kommentarer
Postat av: stina

Den tröjan känner jag igen!

2011-02-04 @ 09:28:03
URL: http://melerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!