"Filmtoppen"

Usch, jag vill bara hem och krypa ner i soffan och se film.
Sitter fortfarande i skolan och sedan väntar IKSU.



Igår efter middagen på stan med Erika kom jag hem med 6 filmer.
3 hyrfilmer och 3 köpfilmer. Lycka!

Dessa filmer köpte jag. Jag råkade gå förbi och se X-men för 69:- och tänkte, finns tvåan är det "ödet" och jodå, tillslut hittade jag den. Och insåg sedan att man fick TRE för 149:-, så vips är Twilight i min hand! Nu ska Elin få se första filmen så hon slutar såga filmerna. Hon har bara sett halva tvåan och tyckte den var dålig.. fnys!


Dessa filmer hyrde jag. Ikväll ska jag och Anna se "The Kid" och laga en sen middag.
Jag vet att filmen är tuuung, såg faktiskt en liten bit av den igår.
Aj i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!