Vilja

Godmorgon!
Jag har en lång dag framför mig, en lång dag då jag ska höra min röst om och om igen.
Jag håller på att transkribera intervjun som jag gjorde med en polisstudent igår, dvs jag skriver av den inspelade intervjun ordagrant.
Den första minuten tog ca 10 minuter!
Okej, sedan gick det bättre men man blir så himla mosig i huvudet.
Har sammanlagt ca 35 minuter och ungefär halva kvar..Underbart.
Någon som känner att de har några timmar över och vill höra på min vackra stämma och alla "ehhh", "hmm", "alltså" ? Jag bjuder på chokladbollar!

Men jag börjar dagen med ett besök på Norrlandskliniken för lite rådgivning och sen ska jag träna med Nina. Min kropp brukar verkligen inte vilja jobba på morgonen, men man får bita ihop.
Det stavas: vilja

Kommentarer
Postat av: Sara

uch jag håller med träning på morgonen går aldrig bra för mig haha! Duktiga duu!

2011-02-22 @ 14:24:20
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!